•  (uk)
2017/09/15
Головна » Анонси » План проведення культурно-історичних заходів щодо вшанування пам”яті видатного керівника Запорозької Січі Д.І. ( Байди ) Вишневецького .

План проведення культурно-історичних заходів щодо вшанування пам”яті видатного керівника Запорозької Січі Д.І. ( Байди ) Вишневецького .

Згідно відновленої традиції Запорозьке козацтво, патріотичні українські громадські організації вшановують пам”ять видатного організатора, керівника та політичного діяча європейського рівня , фундатора першої Запорозької Січі князя Дмитра Івановича Вишневецького ( Байди ). В цьому році виповнюється 500 років з дня його народження. Враховуючи вагомий внесок в розвиток козацького руху, захист населеня від нападів ворогів, талановите керування міцною військовою силою, особисті сміливість та звитягу пропонуємо провести урочиті зібрання, екскурсії до музеїв, літературні читання та походи по місцях бойової слави областях Укріїни на честь героя. В Запорізькій області аналогічні заходи провести в козацьких організаціях в районах та містах. За підтримки козаків-науковців , вищих учбових закладів, журналістів підготувати відповідні роботи по вивченню діяльності Д.І. Вишневецького та статті у пресі, підготувати випуск  телепередачі ” Козацька звитяга “.

Заходи в обласному центрі:

  1. 5 липня –  літературні читання та круглий стіл за темою : ” Генеза Запорозького козацтва та значення діяльності Дмитра Вишневецького для української історії ” . Початок о 13 год. в приміщенні Запорізької державної інженерної академії ( в козацькій історичній грромадькій бібліотеці ).  Приймають участь  науковці, студенти, козацька старшина, журналісти , письменники, громадські активісти.
  2. 6 липня –  урочисте зібрання в обласному краєзнавчому музеї на честь великого Запорозького гетьмана Дмитра Вишневецького та екскурсія по експозиції музею .
  3. 8 липня – молебень на острові Хортиця , в церкві об 11 год.
  4. Підготовка інформаційних матеріалів та їх розповсюдження.

Голова Координаційної ради з питань козацтва Запорізької

облдержадміністрації                   Д.В.Сухінін

Scroll To Top
-->